SPOLUPRÁCE PRO FIRMY A INSTITUCE

S naším outsourcingem IT se nebudete muset starat o nic – vezmeme na sebe veškeré IT služby, správu počítačové sítě Vaší firmy – provoz, údržbu i rozvoj. Bez zbytečně vysokých nákladů na provoz vlastního IT oddělení se tak budete moci věnovat svému podnikání. O jeho kompletní IT podporu se postaráme my.
Specializujeme se jak na menší firmy, školy, obecní úřady, tak i na velké korporační společnosti (např. zajišťujeme on-site service pro společnost Teva Czech Industries).

VÝHODY EXTERNÍ SPRÁVY

Můžete nás využívat pouze tehdy, je-li to potřeba. Neplatíte vysoké mzdové náklady a nemusíte platit personální agentuře.

Správu provádějí kvalifikovaní odborníci. Pracují v týmu, což znamená kvalitní informační zázemí. Naši správci mají zkušenosti z více oborů a více sítí, které mohou zužitkovat právě u Vás.

Podstatná část zodpovědnosti za bezproblémový chod software a hardware ve Vaší firmě se přenáší na nás.

KOLIK TAKOVÁ SLUŽBA STOJÍ?

Náklady na tzv. externí správu jsou individuální a závisí na počtu spravovaných  pracovních stanic, na dohodnuté frekvenci návštěv a reakční době. U malých firem se obvykle pohybuje v řádech stovek (maximálně několika málo tisíců) korun měsíčně, takže se Vám správa sítě vyplatí víc, než zaměstnávat vlastního IT specialistu. Spolu se správou sítě získáte profesionálního správce, který Vám bude k dispozici, kdykoliv bude třeba. Dohlédne na správný chod vaší počítačové sítě a bude Vám k dispozici i mimo tyto pravidelné návštěvy. Spolu se správcem sítě získáte člověka, který v případě poruchy dokáže opravit/vyměnit hardware, případně přesně identifikuje problém a předá informace našemu pracovníkovi specializujícímu se na hardware počítačů.

Máte tak vždy okamžité řešení na každý problém s výpočetní technikou ve vaší firmě.

Služba je detailně upravena smlouvou na dobu neurčitou a hradí se standardní hodinovou sazbou, případně formou měsíčního paušálu. Výše hodinové mzdy a paušálu u firemních klientů je individuální, závisí na smluvených parametrech a je pro ni rozhodující:

  • Počet a typ serverů
  • Počet klientských stanic
  • Frekvence pravidelných návštěv
  • Rychlost reakce při servisním zásahu
Dobrý den, jak Vám můžeme pomoci?